Välkommen till Bjuvs kommuns e-tjänst för beställning av behörigheter för förvaltningsövergripande system och tjänster!
Om beställningen avser en nyanställning ska du först beställa ett office365-konto till din anställda. Det är obligatoriskt att fylla i den anställdes e-postadress i e-tjänsten.
Beställningar till självservice för behörighet som chef och chefsstöd skickas via Helpdesk till HR servicecenter (OBS! egen blankett)
För att beställa behörigheter till LifeCare, specifikt för vård- och omsorg, använder du denna e-tjänst.
I denna e-tjänst beställer du behörigheter, ändrar behörigheter och avslutar behörigheter för dessa system
PAC-nyckel
|
Vid eventuell förlust av nyckel ska du omedelbart kontakta nyckelansvarig i din verksamhet eller fastighetsjouren, 070-949 54 00. Anmälan ska göras via telefon.
|
HR-system
|
- WinLas
- Adato
- Stella
- Visma Recruit
|
Ekonomisystem
|
- Proceedo attestnivåer
- Qlickview
- Budget och prognos
- Ekonomisystemet (reskontra och redovisning)
- Tillfällig ändring av befintliga behörigheter
|
Kansli
|
|
BUN
|
- STELLA Trygghetsteam
- Prorenata
|
Alla beställningar skickas till respektive funktionsbrevlåda som PDF-bilaga.